torsdag 3. juni 2010

VINNEREN er......

Da er endelig vinneren kåååret to dager for sent og for at jeg innså at dette aldri kom til å bli gjort i min for tiden veldgi stressende hverdag om jeg skulle ha skrevet alle navnene ned på lapper, så juksa jeg litt og tok en nummerutvelger på nett!

Og ramtamtamtaaaaa!!! vinneren ble nummer

2

Random numbers generated Jun 3 2010 at 22:2:34 by www.psychicscience.org
Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.
Blogger Cathrine Strøm sa...

æ e med :) linke, følge og legg inn kommentar :) nattinatt

20. mai 2010 16.02


Og det ble den aller første som la inn kommentar med tre lodd i kørga: Cathrine Strøm
Cathrine bodde på samme øy som meg før - men nå har hun flytta lenger nord. ikke tror jeg hun syr så mye - men kanskje hun burde prøve seg på en liten sparkedrakt til babyen...? ;)
GRATULERER!

Jeg måtte jo ha trøstepremier så:

103

Random numbers generated Jun 3 2010 at 22:3:28 by www.psychicscience.org
Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.
= Askeladden!
Blogger Askeladden sa...

Jeg vil være med på din fine Give away og tar 3 lodd!

28. mai 2010 15.55

OG

138

Random numbers generated Jun 3 2010 at 22:3:44 by www.psychicscience.org
Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.
Slett

Blogger Anette sa...

Da er jeg også med som følger, link og nå en kommentar. :)

31. mai 2010 02.07

Slett
får gavekort på 150 kroner hver! :)

7 kommentarer:

sibbeth sa...

grattis til vinnerne!!!!!

Cathrine Aksnes sa...

tøft :D heldige mæ. første giveAway`n æ har vinni. ska t hitra 26 juni eller nånn daga før :) kan jo kom innom da... herlig. ja kan vel sy babyklea eller nå sengklea :D

Askeladden sa...

Jeg blei så utrolig glad for å vunnet trøstepremien!!.Det er som å vinne hovedpremien. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal bruke gavkortet siden jeg bor i Tromsø og sånt.

Cathrine Aksnes sa...

har veldig lyst på en av dem koffertan, den største, samt nå Anne Geddes boksa æ :) men kan jo sjå på det uansett når æ kjem utrover :D

Vera sa...

gratulerer til de heldige vinnere :)

EllenSand sa...

Oi, oi, oi. Skal si du tar på deg oppgaver. Bra du fikk hjelp til tyllskjørtene. Tenker de blir fine da, jentene, når de danser rundt i skjørtene sine :)

Anette sa...

Wow, tusen takk for premie! Og ikke minst et lite hint inne på bloggen min. Jeg er ikke helt oppdatert for tiden. :/
Skal jeg sende deg en mail med navn og adresse og slikt?
Eller snoker jeg bare i butikken til jeg finner noe som fenger og gir dege t hint på mail der?

Jøss tenk jeg fikk en premie! wow

Hvh Anette.