søndag 13. juni 2010

Det vanskelige fargevalget...



Jeg har funnet trykkeri, fått pris og alt - men det er såååå vanskelig å bestemme seg for farger på stoffene jeg skal trykke opp! Og jo flere varianter jeg får fra Johanna - jo vanskeligere blir det!

Supert om noen gidder å gi et par synspunkt til så skal jeg slutte å mase etterpå -lover!:

Jeg har bestemt utifra egne vurderinger og hjelp fra dere her inne på bloggen min, Johannas blog og inne på sykroken.net at jeg trykker opp disse to:







Men så kommer det vanskelige: Jeg vil trykke opp begge designene i en annen farge også

Dette er min favoritt på truckene:
men litt mer fargerikt er jo også kult...










Også var det feene da...

Syns denne er frisk







Skjønner dere at dette er vanskelig???!!

Jeg har fortsatt håp om at det skal bli stoffer i sommer! Gleder meg noe vanvittig til å se dem ferdige!

5 kommentarer:

Lise sa...

så herlig trykk! Det blir garantert å finne i mitt hus. ;) Jeg stemmer for at du tar rosa trucker (det blir en kul kjole til jentene mine :)) og de blå feene på turkis bakgrunn. i tillegg til de to øverste selvfølgelig. :) Lykke til med trykking. :)

Liten og stilig sa...

Superfornøyd med at du har valgt de lilla feene!! Syns de er knallfine;-) Hvis jeg skal stemme for noen av de andre fargene så må det bli lime truck på petrol bakgrunn og mørkeblå feer på blå bakgrunn. Lykke til!!!

mumi sa...

Jeg skjønner godt at dette er et vanskelig valg. Jeg hadde blitt glad viss du valgte blått med turkise trucker og nr. 2 øverst av feene. :)

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

På traktor/bil-mønsteret likte jeg også best det brune nøytrale best. Personlig ville jeg nok ha kjøpt det - siden mønsteret er såpass stort og dekkende i seg selv. Og med feene, så likte jeg den nest nederste best - mest fordi ikke alle jenter er så rosa av seg. Hehe. Men det var jo veldig søte og sjarmerende mønster da!

kari laundal sa...

Så mye fint, likte godt de to første, men så er jeg jo lilla da! Jeg ser også for meg en tøff kar med mønsteret med grått.