søndag 6. juni 2010

Besøk, søm og shopping



Jeg har sydd litt i det siste også - og det er sånne her... Jeg har det med å ta på meg oppdrag jeg egentlig ikke har lyst på og ikke engang vet om jeg mestrer - dette er et sånt - Skjørt til dansegruppa til jenta mi. Fikk heldigvis hjelp av ei bestemor så jeg slapp 12 alene! Tyll er noe herk å sy i og det blir leeeenge til jeg syr flere tyllskjørt!!

Dette derimor er mye morsommere. Hadde besøk i helga og da fikk Trine hjelpe til å klippe og designe sin egen onepiece.

Her poser hun i en uferdig drakt:) Skal prøve å få den ferdig i løpet av uka:)Forrige helg var jeg på sytreff og da ble det også shoppa litt -(jeg kan jo ikke bare selge stoff:))
Over er ugler og flodhester fra Cetho.

Her er litt mindre fargerikt til sommergarderoben min.
Og herlige blonder og stoff fra Meretes i Grimstad - søt liten butikk!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. Mye fint her,la meg til som følger jeg. :)