tirsdag 19. januar 2010

Stoffer

Selv om jeg er i full gang med planlegginga av egen stoffbutikk - klarer jeg ikke å dy meg helt med innkjøpene av stoff også i litt mindre kvantum...

Fant disse flotte stoffene på ebay.

og dette - fikk litt sommerfølelse...

og dette må bli sommerskjørt tror jeg...

Og disse digga jeg! Det nederste skal bli detlaj på kjole i sort fleece eller velour - snart snart!
Og så måtte jeg få kjøpt litt mer av dette herlige pippi-stoffet som nå er ute av produksjon!! Måtte til Gävle for å få tak i det... dvs jeg fikk svigerinna mi til å handle for meg.

Hun sendte også dette stoffet som hun ønsker seg omslagstunika i. Litt spent på den siden det var et ganske tykt stoff - men skal prøve!



Også må jeg vise frem noen søte mønster jeg fikk av ei dame som har gått over til lapper og brodering.

Synes denne var så søt
Dama har bodd i USA og hadde ei stor eske med mønster - jeg valgte meg noen jeg syns var litt fine - får prøve å sy kjoler til jentene til sommeren!

3 kommentarer:

EllenSand sa...

Masse flotte stoff. Blir spennende å se resultat av mønstrene du har fått:)

bergitte sa...

Det va mange fine stoff. Spennanes kjolemønnster:) bli sikkert fine pi i fine kjola utover sommern;)

Pia sa...

Massevis av flotte - og kule - stoffer her!
Ha en flott fredag!