fredag 15. januar 2010

Hjerter

Fikk en utfordring fra Ellen på naboøya (som forøvrig lager nyyyydelige kjoler) om å vise frem hjertene som finnes her i hjemmet.



Om det ikke hadde vært for at det er noen rester fra julepyntinga som fortsatt står framme - så hadde det sannelig ikke vært mange! Mend et over er nytt av året og dekorerer et lysfat sammen med interiørriktige kongler...

Dette har jeg sydd og det pynter den fine stigen min
Dette laga jeg på dekorasjonskurs før jul og det ble jeg så fornøyd med at det ikke kan være bare julepynt!
Dette står også på en juledekorasjon jeg har laga som ikke har funnet veien opp på loftet ennå

Og flere sånne svsrte hjerter henger på kjøleskapet - for eks for å holde på plass julekortene av disse tre kjekke karene! :)

Sender utfordringa videre til Bitte og Marte så det skjer litt mer i bloggene deres...;)

Ingen kommentarer: