torsdag 24. september 2009

Små søte rosa match

Jeg klarte ikke å dy meg - jeg bare mått lage kjoler til jentene som matcher min!

Så sent i går kveld var kjolene til småtuppene ferdig og vi kan matche i 85-årsdag i helga! :)

Spurte samboe om han ville ha et slips i samme tøyet - men han avslo denne gangen også selv om han var mer på gli en da jeg prøvde med et turkis stoff med små blomster på...;)

Holder også på å jobbe med å finne en fin luemodell - men enn så lenge synes jeg de blir litt klumpete med fleecfor... Men det er jo veldig kjekt til vinteren da!


Og enda ei veske er ferdig - litt lavere og bredere denne gangen - syns denne også ble fin. Elsker dette stoffet til vesker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjæmpe fin kjole du laga te dæ sjøl på kurset, og så nuskate kjola te veitjan som matche din!! ;) Hilsen Tina

Tøvsjur sa...

Så masse fint du har laga! Kjæmpeflink til å sy!