torsdag 7. oktober 2010

Pakker i laaange baner

Ja jeg er ikke akkurat arbeidsledig for tia -for en periode er jeg alenemor med full jobb og butikk på kveldstid.
Nå ser jeg at butikken begynner å gå mer og mer av seg selv og jeg hadde nok egentlig hatt nok med bare butikken om dagene (iallfall om man regner i timer og ikke penger..;) )
og heldigvis syns jeg dette er supergøy fortsatt!
Se alle de herlige pakkene med stoffer jeg sender fra meg!








Og takk til alle som vil være med på giborten min!! Utrolig artig at det er sååå mange! :)

4 kommentarer:

Findus sa...

Venter spent , min pakke er visst sendt i dag ;) Gleder meg .... kan nesten ikke vente.. hi hi

sjeroks sa...

pakke 1 og 3 oppanfra var bare helt min smak. :sikle: heldige mottakere.
Ønsker deg en god helg.
klem fra siri

EllenSand sa...

Nydelig pakke øverst :)
Ja, jeg gleder meg veldig til monstertruck-stoffet. Og guttene vil helt sikkert like det :)

Camilla/Timote sa...

Var kan man köpa dina tyger?