onsdag 7. juli 2010

Kjole, nye stoffer og sykurs



Har ikke vist fram den nye kjolen min her inne. Jeg er ikke engang gla i blått - men jeg måtte bare lage denne og syns den ble fresh:)



Så nå har jeg fått litt dilla på blå likevel og ser potenisale i disse nye stoffene! :)

Dette er en serie lette bomullstoff fra Hilco med herlige farger og mønster. Har ikke fått lagt ut alle i butikken ennå - men i kveld håper jeg å bli ferdig.

Grunnen til at det har vært litt hektisk etter at jeg kom hjem fra nord mandag, er blant annet disse damene. De er på sykurs til meg denne uka og skal sy sine egne onepiecer. Blir artig å se resultatet etter hvert! :)

4 kommentarer:

Anna GL sa...

Så gøy at de er på sykurs for å fikse sine egne one piece-er :) Selv er jeg av prinsipp litt i mot one piece, men jeg kunne nesten ha tenkt meg en til å kun bruke her hjemme ;)

Jeg syns forresten de nye Hilco-stoffene er fantastiske! Gleder meg til å kunne speide etter de i butikken din :)

EllenSand sa...

WOW! Den ble utrolig flott. Du ser så fin ut i den. Nå håper jeg at jeg får sydd noe til meg snart :)

bergitte sa...

Kjolen din var skikkelig fin. Masse fine stoffer, gleder meg MASSE til å se butikken din på ordentlig, noe sier meg at feriebudsjettet mitt havner i dine lommer :) sees snart.

grønn sa...

For en flott kjole du har laget!
Håper også å få til en tur innom deg og se på alle de flotte stoffene du har fått inn snart :-)