fredag 23. april 2010

Agent for Ottobre design!




Da har Sydilla.no blitt norsk agent for Ottobre (faktisk den eneste)




Dette flotte mønstermagasinet har spreke design og bruker ofte Hilcos flotte stoffer i sine modeller!

Ottobre design er et finsk mønstermagasin som kommer ut seks ganger, med fire barnenummer og to dameutgivelser hvert år.

Hvert barnenummer inneholder over 40 modeller med mønster og sybeskrivelser. Dameutgivelsen inneholder 20 modeller. Ottobre gis ut på finsk, engelsk, tysk og svensk. Om du ikke sier ifra om noe annet, er det den svenske utgaven vi selger.


I hvert nummer finnes også sytips og beskrivninger.

På Ottobres hjemmesider www.ottobredesign.com kan du bla i gamle utgivelser.

Jeg kommer til å ta inn noen eksemplarer av de nyeste utgivelsene for å ha på lager så dere kan bestille dem sammen med stoffer og sytilbehør.

Vil du bestille utgivelser som vi ikke har inne akkurat nå hjelper vi deg også med det, med litt lengre leveringstid.

Send oss en mail om du lurer på noe.

Her er noen av mine favorittmodeller:













3 kommentarer:

Elins reiseblogg sa...

Gratulerer som agent!

EllenSand sa...

WOW! Jeg skal si du er flink til å få til avtaler. Jeg blir imponert over deg, Venke. Jeg er interessert i voksenbladene. :)

grønn sa...

Gratulerer! Så artig! Tror virkelig du får sving på denne butikken din! Jeg gleder meg til å få til en tur innom deg!