fredag 26. mars 2010

Pakker i posten

Pakker i posten er alltid like morsomt (derfor passer det supert at jeg har starta med butikk og får det titt og ofte for tiden!)
I dag fikk jeg to og de er bare til meg!

På sykroken.net har vi noe som heter hemmelig venn gaverunder. Der sender man en liten gave til en venn man får utdelt av arrangørene. I dag fikk jeg min hemmelig-venn-gave!




Stoffer - et påskestoff og et fargerikt velourstoff!



Og påskegodt til jentene sto det i brevet - men vi får vel se...;)








Jeg har også shoppa litt. Fra Leanne:
Egentlig burde jeg kanskje ikke reklamere for andre nettbutikker som selger noe av det samme som meg her i bloggen men hun har så søte barnebånd ! :)

Så artig med knappestempel på pakken!

Og se så nydelige bånd!


Gleder meg til å bruke disse - og til å teste ut mønsteret under! Ser morsomt ut!



3 kommentarer:

Litefrø sa...

Ingenting er bdere en pakker!! JEg også elsker pakker:)

Og jeg synes det er flott at butikker kan reglamere litt for hverandre:) Og Leanne sine bånd er virkelig fantastiske:) Det er jo dine også forresten;)

Cathrine Aksnes sa...

koselig med pakka ja :)my fint

EllenSand sa...

Stilig kjolemønster. Mange av de båndene har jeg kjøpt fra Australia :)